سوشیارسوشیار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سوشیار

از تو برای تو2

1393/2/29 3:04
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسک مامان!

مامان داره با یه دست برات می نویسه اخه یه دستش به ننوی توئه و یه سره تکونت می ده اخه اگه یه لحظه ننو از حرکت وایسه بیدار می شی و برای خوابوندن دوباره ات باید باباتو بیدار کنم تا تو پتو بخوابونیمت...

این شبا تا ساعت چهار صبح نمی خوابی... یعنی فقط باید تو ننو تکونت بدم که بخوابی.... به خاطر همین من و تو کوچ کردیم به هال و جلو تی وی.

الهی مامان قربون اون خنده های تو خوابت...

ساعت 1:10 دقیقه صب بود که بعد از اینکه شیرتو خوردی، گردن بلن کردی و سرتو صاف نگه داشتی... مامان قربونت بره... تو داری روز به روز بزرگتر و شیرینتر می شی و من و بابایی با همه بیخوابی ها و خستگی ها، با تمام وجود عاشقتیم.

داداش کوچولو و مهربونت هم خیلی خیلی دوست داره و من روزی هزاربار ممنون خدا هستم که شما دو تا شکرپاره دوست داشتنی رو بهم داده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله خشن
1 خرداد 93 12:05
قربون خوشگلیاش بشم ماشالا چقدر بزرگ شده تو این یه هفته ای!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوشیار می باشد