سوشیارسوشیار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سوشیار

آخرین روزبهار93

1393/3/31 18:54
257 بازدید
اشتراک گذاری

زوصال تو خمـــــــارم   سر مخلوق نــــــدارم

چو تورا صید و شکارم چه کنم تیرو کمان را

روزبه روز قشنگتر و دلربا تر می شی نفسک ما، چند روزی بود گردنت درد می کرد اما امروز خیلی بهتری، همیشه یادت باشه مامان هممممممممممممیشه کنارته... شب و روز به فکرته...

من و بابائی عاشششششششششششقتیم. عاشق اون حرفای غن غونی قشنگت... عاشق اون خنده های بلندت، عاشق نگاههای آشنات...همیشه خوب باش عزیزکم! همیشه سبز باش!

پسندها (2)

نظرات (4)

نسترن
4 تیر 93 13:17
عسلی خوشگل و نازو تو دل برو.......................فدااااااااااااات
خاله بنفشه
7 تیر 93 12:45
خوشگل خاله به اندازه ستاره های اسمون دوست دارم.
مامان دو ستاره
پاسخ
خاله جون خیلی خیلی مهربون! منم به اندازه دل بزرگت دوست دارم.
نسترن
13 تیر 93 17:03
سلام مامان جون سوشیار....توروخداتندتندبرامون عکس بذارین دلمون واس نفس تنگ میشه آخه..........
مامان دو ستاره
پاسخ
چشم نسترن جون مهربون! مودم خراب شده بود دیر شد بفرمائید اینم عکس!
افسونگرسبز
23 تیر 93 13:14
لباسای سرهمیش خیلی خوشگله سلامتی کار بزنی گلم دوست دارم خاله جون
مامان دو ستاره
پاسخ
میسی خاله جونی! واسه نی نی خوشگلت بخری ایشالا!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوشیار می باشد